Уволнение
Публикувано на: 13 Юли 2007, 19:32
Здравейте, моля за съвет за действие при следния казус:
Започвам работа като международен шофьор във фирма. Следват многократни молби за договор. Повече от месец след започване, договорът е факт. Карах технически неизправни МПС /като ми се обещаваше,че ще бъдат ремонтирани веднага след завършване на командировката/. Мислех, че просто е изключение. Да, ама не! Това се оказа практика. Имах неприятен инцидент поради спирачно
действие само на 3 от 10 колела с 22т товар. Карах с 30 км/ч - едва останах жив. Задачите бяха поставяни така, че беше е изключено да спазвам работното време и време за каране. Когато се опитвах
да работя по правилата ми се обавяваше, че не умея да се справям с поставените задачи. Когато обявих на работодателя си, че ще си търся друга работа, той започна да ми се моли като малко дете, да ми казва, че работници с моите умения трудно се намират, че
аз на него му трябвам, а той на мен не, което е самата истина. Въпреки, че си бях намерил друга работа, приех да остана щом обещава работа по правилата. Скоро след това се случи
така, че трябваше да поема нов курс с новозакупено, но също така неизправно МПС. Когато го попитах как да поема задачата с тези неизправности се опита да овърта, но когато разбра, че ще поема задачата само на негова писмена отговорност побесня, взе ми
ключовете от МПС в което имах много личен багаж каза, че приключваме трудовите взаимоотношения. След много уговорки се съгласи да ми върне част от багажа. Когато ми го връщаше ми подаде да подпиша документ за дороволно напускане и каза, че ще ми върне останалия багаж когато го подпиша. Аз отказах, а той ми обяви, че ме уволнява дисциплинарно защото не съм се явил три дена на работа.
От този ден не съм го виждал и чувал. Питах за адвокат, но се оказа трудна задача.
Благодаря предваително за съветите!
Започвам работа като международен шофьор във фирма. Следват многократни молби за договор. Повече от месец след започване, договорът е факт. Карах технически неизправни МПС /като ми се обещаваше,че ще бъдат ремонтирани веднага след завършване на командировката/. Мислех, че просто е изключение. Да, ама не! Това се оказа практика. Имах неприятен инцидент поради спирачно
действие само на 3 от 10 колела с 22т товар. Карах с 30 км/ч - едва останах жив. Задачите бяха поставяни така, че беше е изключено да спазвам работното време и време за каране. Когато се опитвах
да работя по правилата ми се обавяваше, че не умея да се справям с поставените задачи. Когато обявих на работодателя си, че ще си търся друга работа, той започна да ми се моли като малко дете, да ми казва, че работници с моите умения трудно се намират, че
аз на него му трябвам, а той на мен не, което е самата истина. Въпреки, че си бях намерил друга работа, приех да остана щом обещава работа по правилата. Скоро след това се случи
така, че трябваше да поема нов курс с новозакупено, но също така неизправно МПС. Когато го попитах как да поема задачата с тези неизправности се опита да овърта, но когато разбра, че ще поема задачата само на негова писмена отговорност побесня, взе ми
ключовете от МПС в което имах много личен багаж каза, че приключваме трудовите взаимоотношения. След много уговорки се съгласи да ми върне част от багажа. Когато ми го връщаше ми подаде да подпиша документ за дороволно напускане и каза, че ще ми върне останалия багаж когато го подпиша. Аз отказах, а той ми обяви, че ме уволнява дисциплинарно защото не съм се явил три дена на работа.
От този ден не съм го виждал и чувал. Питах за адвокат, но се оказа трудна задача.
Благодаря предваително за съветите!