начало

Защо румънският Конституционен съд анулира изборите за президент Защо румънският Конституционен съд анулира изборите за президент

наемане на чужденец в офиса на БГ фирма в чужбина

Дискусии и казуси в областта на данъчното право
Правила на форума
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.


наемане на чужденец в офиса на БГ фирма в чужбина

Мнениеот anelia_d » 26 Ное 2010, 10:55

Здравейте. Имам нужда от съвет :)
Казусът ми е следния: имаме българска фирма, която открива офис в Германия. (понятието ОФИС е според това,което е използвано в Договора за ЕО). В този офис ще работи един българин, един работник в двойно гражданство- германско и и руско и един руснак. Въпросите ми са няколко:
- Как да назнача българския гражданин? Предполагам се сключва трудов договор, но като място за работа ли се посочва Германия или съм задължена да го командировам в Германия? И какво става, когато изтече 2 годишния срок на тази командироска? (Ако се гледа регламент 1408).
- Как да назнача немския гражданин? Просто да сключим трудов договор с място на работа там? Или и него трябва да го командировам там , въпреки че е гражданин на тази страна и ще работи в офиса там?
- Как да третирам офиса- като самостоятелно място на стопанска дейност или не?
- Как да назнача руския гражданин? Защото за да работи в България му трябва разрешително за работа, но такова не му трябва ако работи в Германия. Обаче той ще сключи трудов договор с фирмата, а тя има седалище в България. Как се отразява това,че ще работи в офиса в германия? Може ли да не му се изкарва разрешително за работа?Той има разрешително за работа за Германия.
- Къде трябва да се внасят осигуровките на 3та?
- Другото което е, от България там в германия ще се изпращат пари за разходите на офиса. те там ще вземат немски фактури. Тях как да ги осчетоводяваме тук?
От Аксаков 21 нищо не можаха да ми помогнат почти. Последната надежда сте ми вие!!!
anelia_d
Нов потребител
 
Мнения: 1
Регистриран на: 24 Мар 2009, 07:25

Назад към Данъчно право


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 23 госта


cron