начало

ВАС отхвърли жалба на съдийка, поискала спиране на дисциплинарка срещу нея заради СЕС ВАС отхвърли жалба на съдийка, поискала спиране на дисциплинарка срещу нея заради СЕС

Обслужване на клиенти

Казуси по търговско право. Търговска регистрация
Правила на форума
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.


Обслужване на клиенти

Мнениеот ivetta11 » 04 Юни 2015, 19:40

Здравейте
Работя в кол център за обслужване на клиенти. Работата ни с тях е само по телефона и чрез имейл, без лични (преки ) контакти.
В случая, имаме проблемни клиенти (от сорта на такива ,които са заявили стока и не я приемат после, или такива ,които псуват, държат се грубо, арогантно, неприлично и пр.)ю
Шефа ни каза, че се е консултирал с адвокат и уж адвоката му казал ,че нямаме право да спрем да обслужваме клиенти, защото не се държат прилично.
Някъде има ли закон ,който казва това? И може ли записан разговор да се използва като доказателство за поведението на дадения клиент в съда, ако ние му откажем и той ни осъди?
:roll:
ivetta11
Нов потребител
 
Мнения: 1
Регистриран на: 04 Юни 2015, 19:38

Re: Обслужване на клиенти

Мнениеот miko_pk » 11 Юни 2015, 12:28

Представям си за колко тъпи ви смята, щом ви убеждава така елементарно! IVETTA11, на такива като шефа, не му лижеш ........ всеки ден :"Шефееееее!", а сезираш инспекция по труда! А междувременно си дропвай коловете както си искаш! А това последното- клиентите да ви съдят е безумно!
miko_pk
Потребител
 
Мнения: 242
Регистриран на: 20 Сеп 2010, 19:20


Назад към Търговско право


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 26 госта


cron