начало

Някои бележки за поощрителните норми, освобождаващи от наказателна отговорност Някои бележки за поощрителните норми, освобождаващи от наказателна отговорност

договор виваком

Казуси по търговско право. Търговска регистрация
Правила на форума
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.


договор виваком

Мнениеот solaris_ » 22 Юни 2011, 19:45

Със заявка/договор № от 17.04.2008 е сключен договор за ползване на ADSL услуга"БТК ADSL Tempo" /12 Megabita/ със срок на 12 месеца /има клауза за автоматично подновяване/. Същия договор се подновил от 17.04.2009 до 17.04.2010г, съответно от 17.04.2010 до 17.04.2011 г. е налице валидно сключен договор за описаната по горе услуга. Последната Фактура е издадена на 8.11.2010 и до тази дата са плащани редовно фактурите на стойност 25лв. на месец. На 08.12.2010 е получена фактура за услугата-"VIVACOM NET 6 MEGABIZ-TW" на стойност 45 лв. Тъй като не е налице валидно сключен договор за тази услуга, тя не заплащана , не е ползвана и е подадена заявка за прекратяването й на 16.12.2010. По неясни причини редовния договор е прекратен на 08.12.2010 без съгласие и без предупреждение и е заменен с "VIVACOM NET 6 MEGABIZ-TW". Не е ясно защо VIVACOM е променила едностранно договора без да ме уведоми страната по договора. Съответно за прекратения, несключван договор е начислена неустойка в размер на 300 лв.
Според ЗЗД нищожни са договорите, при които липсва съгласие. Настоящия случай е именно такъв. Договора е сключен от ЕТ.


Как мислите, че трябва да се защити лицето, което е потърпевшо от тази ситуация?
solaris_
Младши потребител
 
Мнения: 97
Регистриран на: 02 Окт 2006, 16:20

Re: договор виваком

Мнениеот hristov87 » 12 Юли 2011, 07:54

Здравейте при положение, че потърпевшият си е в правото нека да си го търси, първо с жалба се предупреждава VIVACOM, след това, ако няма адекватно разрешение на проблема се подава жалба до комисията по защита на потребителя и ако това не помага обърнете се към съда!!!
Успех!
"Nulla tenaci invia est via"
Аватар
hristov87
Младши потребител
 
Мнения: 24
Регистриран на: 02 Май 2010, 14:13
Местоположение: София

Re: договор виваком

Мнениеот solaris_ » 13 Юли 2011, 21:53

Комисията за защита на потребителите е компетентна да разглежда сигнали подадени от физически лица, които не действат в качеството си не ЕТ. За тях ако едно ЕТ подаде жалба казват че е облигационен спор. Така е и според закон за защита на потребителите.
solaris_
Младши потребител
 
Мнения: 97
Регистриран на: 02 Окт 2006, 16:20

Re: договор виваком

Мнениеот nk7702n » 13 Юли 2011, 22:42

Абсолютно със същия случай се сблъсках наскоро покрай един изпатил си човек. Нещата се разрешиха, не след една, а след доста по - дълга кореспонденция с представители на Виваком, в която точно им се обяснява къде точно са сгрешили. Човек трябва просто е да е по - упорит и добре да обоснове позицията си. Явно, едни и същи " грешки" допускат спрямо различни абонати..
nk7702n
Старши потребител
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 01 Юли 2010, 11:02

Re: договор виваком

Мнениеот nikiboy » 14 Юли 2011, 22:53

Виваком са пълни безхаберници.
При тях и 20 жалби да подадеш, смисъл няма. А там разните му КЗП КРС и други изобщо нямат влияние над тези гранд компании, глобяват ги чат пат за няколко хилядарки, но те като измамят за 1 милион, бълха ги ухапала за някаква глоба от 5000лв например.
Пожелавам ти успех.
Не съм адвокат, a любител на правото !
nikiboy
Потребител
 
Мнения: 983
Регистриран на: 31 Авг 2006, 08:05


Назад към Търговско право


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 51 госта


cron