Гаранция на кафемашина

Здравейте. На 14 10 2013 година купих кафемашина от една търговска верига. На 13 11 2013г. я занесох в магазина за рекламация. Издадоха ми протокол за рекламация . На 2 12 2013г. ми се обадиха да си получа машината. Отказаха да ми впишат ремонта в гаранционната карта но ми дадоха сервизна поръчка на която е написано ГОТОВО - РЕМОНТИРАНО. Върнах се в къщи и пуснах машината но дефекта не бе отстранен. Взех машината и отново в магазина. Написаха ми втори протокол за приемане в сервиза от 02 12 2013 г. Въроса ми е от кога тече 30 дневния срок от датата на първото постъпване в сервиза или от датата на втория протокол при условие че дефекта не е отстранен ? В момента машинатае в сервиза.