Въпрос за връщане на закупена стока

Здравейте, закупих мобилен апарат през интернет сайт ( http://shopping.bg/page/terms-of-use) , преди 6 дни и не съм доволен от телефона. Искам да го върна, но ми бе отказано, под предлог че съм "използвал вече апарата".
Искам да отбележа, че телефона е закупен на 14/03/2014 , без да съм нарушавал търговския му вид (всички лепенки са по него , кутии , книжки, касови бележки) Аз няма как да придобия и разбера що за стока е, ако не го използвам.
За мен този отказ за връщане е безумие просто! Също така, ако е от значение, телефона е закупен с фактура по ДДС, поради което гаранцията за него е една година, а не две.
Моля за съвет. Имам ли основания, да подам жалба в ЗЗП?
Искам да отбележа, че телефона е закупен на 14/03/2014 , без да съм нарушавал търговския му вид (всички лепенки са по него , кутии , книжки, касови бележки) Аз няма как да придобия и разбера що за стока е, ако не го използвам.
За мен този отказ за връщане е безумие просто! Също така, ако е от значение, телефона е закупен с фактура по ДДС, поради което гаранцията за него е една година, а не две.
Моля за съвет. Имам ли основания, да подам жалба в ЗЗП?
