Некоректен доставчик Спиди

Здравейте !
Имам един следен въпрос как да процедирам срещу некоректното отношение на фирма СПИДИ .
На 09.09.2014г. Фирма от София ми изпраща пратка за мен(гр.Пловдив) с наложен платеж.Съответно получавам смс от Спиди че пратката ще пристигне при мен на следващи работен ден.Интересното е че 3-ти ден не получавам пратката , обаждам се за информация на посочените телефони от фирма СПИДИ , но никой не може да ми каже къде се намира въпросната стока и защо не е доставена на точния адрес.Пратката е на стойност 500 евро и за всеки изминал ден плащам неустойки заради може би изгубената стока от фирма СПИДИ.
Моля за помощ как да си потърся правата по съдебен ред.
Благодаря предварително !
Имам един следен въпрос как да процедирам срещу некоректното отношение на фирма СПИДИ .
На 09.09.2014г. Фирма от София ми изпраща пратка за мен(гр.Пловдив) с наложен платеж.Съответно получавам смс от Спиди че пратката ще пристигне при мен на следващи работен ден.Интересното е че 3-ти ден не получавам пратката , обаждам се за информация на посочените телефони от фирма СПИДИ , но никой не може да ми каже къде се намира въпросната стока и защо не е доставена на точния адрес.Пратката е на стойност 500 евро и за всеки изминал ден плащам неустойки заради може би изгубената стока от фирма СПИДИ.
Моля за помощ как да си потърся правата по съдебен ред.
Благодаря предварително !