Енерго-Про...

Здравейте
Моят проблем е следният.В средата на януари месец 2014г. ми бяха отрязани жиците от улицата към вилата и откраднати.Когато отидох в салона за обслужване на клиенти на ЕНЕРГО-ПРО и една от служителките ми каза че ако искам да ми се възстанови захранването трябва да взема удостоверение от полицията с което да докажа че наистина жиците са отрязани и откраднати.Изпълних всичко това и отидох с това удостоверение в салона за клиенти на ЕНЕРГО-ПРО Русе.Мислех че всичко вече е уредено и очаквах да ми се обадят кога ще изпратят техници да ми възстановят захранването.От тук нататък започнаха моите проблеми.Първо не можеха да ми намерят партидата и клиентския номер.След четири пет разкарвания до Енерго про най-накрая ги откриха,при положение че аз предварително им ги бях дал.Служителка от енерго про ми се обади по телефона и ми каза че трябвало да платя за захранващи жици,ел.табло и електромер сумата от 220лв.На следващия ден отидох до Енерго про и написах възражение в което споменах че искам документ с подпис и печат че дължа за тази услуга такава сума.Възражението ми не беше прието.Седмица след това пак ми се обади служителка на енерго про и ми каза че трябва да платя известна сума,но не каза каква.На следващия ден разговарях с нея в салона на Енерго про и тя каза без пари няма да стане.Бяха изпратени двама техници да проверят техническото състояние на електромера и видяха как се съхранява в метален шкаф.Между другото ми показаха снимка на вила със счупени стъкла която няма нищо общо с моята.Попитах ги кой им е дал тази снимка но те я скриха и нищо не казаха.Казаха ми че ако искам да ми се възстанови захранването трябва да си купя жиците защото шефа им казал че нямали такива в склада.В протокола за проверка няма никакви забележки.Бях принуден вече да пиша жалба до управителя на ЕНЕРГО-ПРО град Варна.Същия ми отговори че застава зад служителите си и ако искам да ми се възстанови захранването трябва да платя за електромер,табло и захранващи жици на обща цена 220лв.Като трябва да отида в центъра за обслужване на клиенти и по мое желание да платя тази сума при положение че техниците констатираха че всичко ми е изрядно и имам протокол.Ще бъда много благодарен ако отговорите какви действия да предприема за напред?Благодаря предварително.
Моят проблем е следният.В средата на януари месец 2014г. ми бяха отрязани жиците от улицата към вилата и откраднати.Когато отидох в салона за обслужване на клиенти на ЕНЕРГО-ПРО и една от служителките ми каза че ако искам да ми се възстанови захранването трябва да взема удостоверение от полицията с което да докажа че наистина жиците са отрязани и откраднати.Изпълних всичко това и отидох с това удостоверение в салона за клиенти на ЕНЕРГО-ПРО Русе.Мислех че всичко вече е уредено и очаквах да ми се обадят кога ще изпратят техници да ми възстановят захранването.От тук нататък започнаха моите проблеми.Първо не можеха да ми намерят партидата и клиентския номер.След четири пет разкарвания до Енерго про най-накрая ги откриха,при положение че аз предварително им ги бях дал.Служителка от енерго про ми се обади по телефона и ми каза че трябвало да платя за захранващи жици,ел.табло и електромер сумата от 220лв.На следващия ден отидох до Енерго про и написах възражение в което споменах че искам документ с подпис и печат че дължа за тази услуга такава сума.Възражението ми не беше прието.Седмица след това пак ми се обади служителка на енерго про и ми каза че трябва да платя известна сума,но не каза каква.На следващия ден разговарях с нея в салона на Енерго про и тя каза без пари няма да стане.Бяха изпратени двама техници да проверят техническото състояние на електромера и видяха как се съхранява в метален шкаф.Между другото ми показаха снимка на вила със счупени стъкла която няма нищо общо с моята.Попитах ги кой им е дал тази снимка но те я скриха и нищо не казаха.Казаха ми че ако искам да ми се възстанови захранването трябва да си купя жиците защото шефа им казал че нямали такива в склада.В протокола за проверка няма никакви забележки.Бях принуден вече да пиша жалба до управителя на ЕНЕРГО-ПРО град Варна.Същия ми отговори че застава зад служителите си и ако искам да ми се възстанови захранването трябва да платя за електромер,табло и захранващи жици на обща цена 220лв.Като трябва да отида в центъра за обслужване на клиенти и по мое желание да платя тази сума при положение че техниците констатираха че всичко ми е изрядно и имам протокол.Ще бъда много благодарен ако отговорите какви действия да предприема за напред?Благодаря предварително.