Жалба от сервиз за компютри в КЗП

Здравейте,
На лаптопа ми се разлепи екрана/матрицата без видими причини но гар. е изтекла преди половин година и го занесох в близкия оторизиран сервиз на марката. Там предложиха да сменят целия модул (матрица+капак) или да го залепят. Залепиха го за 50лв и със 'специално' лепило и след седмица се разлепи отново. Понеже от ремонта имаше гаранция 3мес. го занесох пак, но този път техника се е учил или не е внимавал и е счупил матрицата (тя си работеше идеално). След 2 седм. ми се обадиха че търсят цена за смяна на целия модул но щяло да струва към 1200лв. Ако е в изправност бих могъл да продам лаптопа за около 1000
Казаха че ако не искам ремонта ще ми върнат лаптопа и ще сторнират плащането(50лв.)
Подадох жалба в КЗП и след около месец ми отговориха следното: Понеже за плащането на ремонта съм поискал ф-ра на фирма за 50те лв. - това означавало че отношенията не били между физ. лице и сервиза а между фирма и фирма и те не можело да се намесват и да защитават правата ми. Реално лаптопа не е на фирма, а е личен и в протоколите с които е оставян в сервиза са моите имена и данни (не на фирма). Вината си е моя че не съм предвидил последствията заради една фактурка за 50лв, но от КЗП ми беше отказано съдействие и ми препоръчаха да съдя сервиза от фирмата на която уж принадлежи лаптопа.
Въпросът ми е, има ли правно основание да се счита че ако по документи е възложен на сервиза ремонт като физ. лице, но плащането е направено (в брой) с ф-ра издадена на фирма - то от това следва че отношенията са между 2 фирми? Има ли надежда да се опитвам да обжалвам решението на КЗП или наистина единствения шанс е да заведа ги съдя от фирмата на която е издадена ф-ра, или да си взема щайгата от сервиза и да пия една студена вода и да не си губя времето по темата? Благодаря предварително за идеи и мнение.
На лаптопа ми се разлепи екрана/матрицата без видими причини но гар. е изтекла преди половин година и го занесох в близкия оторизиран сервиз на марката. Там предложиха да сменят целия модул (матрица+капак) или да го залепят. Залепиха го за 50лв и със 'специално' лепило и след седмица се разлепи отново. Понеже от ремонта имаше гаранция 3мес. го занесох пак, но този път техника се е учил или не е внимавал и е счупил матрицата (тя си работеше идеално). След 2 седм. ми се обадиха че търсят цена за смяна на целия модул но щяло да струва към 1200лв. Ако е в изправност бих могъл да продам лаптопа за около 1000

Подадох жалба в КЗП и след около месец ми отговориха следното: Понеже за плащането на ремонта съм поискал ф-ра на фирма за 50те лв. - това означавало че отношенията не били между физ. лице и сервиза а между фирма и фирма и те не можело да се намесват и да защитават правата ми. Реално лаптопа не е на фирма, а е личен и в протоколите с които е оставян в сервиза са моите имена и данни (не на фирма). Вината си е моя че не съм предвидил последствията заради една фактурка за 50лв, но от КЗП ми беше отказано съдействие и ми препоръчаха да съдя сервиза от фирмата на която уж принадлежи лаптопа.
Въпросът ми е, има ли правно основание да се счита че ако по документи е възложен на сервиза ремонт като физ. лице, но плащането е направено (в брой) с ф-ра издадена на фирма - то от това следва че отношенията са между 2 фирми? Има ли надежда да се опитвам да обжалвам решението на КЗП или наистина единствения шанс е да заведа ги съдя от фирмата на която е издадена ф-ра, или да си взема щайгата от сервиза и да пия една студена вода и да не си губя времето по темата? Благодаря предварително за идеи и мнение.