Здравейте!
Предварително се извинявам за вероятно тривиалния въпрос, но бих желала да попитам за потвърждение по-вещите в данъчната материя - задължително необходимо ли е съставените фактури (обикновените, не електронните) да бъдат подписвани и подпечатвани от издателя си, за да бъдат валидни,
както и кой в една фирма има право да съставя и подписва фактури - при положение, че няма раздадени конкретни длъжностни характеристики на служителите или някакви други вътрешнофирмени регламенти?
- Дата и час: 25 Дек 2024, 19:59 • Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
съставяне и подписване на фактури
Правила на форума
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
|
|
2 мнения
• Страница 1 от 1
Re: съставяне и подписване на фактури
От началото на миналата година подписа и печата вече не са задължителни реквизити на фактурата. Вижте чл.7 от Закона за счетоводството..
- microfinance
- Потребител
- Мнения: 150
- Регистриран на: 21 Дек 2009, 17:19
- Местоположение: Пловдив
2 мнения
• Страница 1 от 1
|
|
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 42 госта