навсякъде
справочник
нормативни актове
закони кодекси правилници
конституция наредби ДВ
 
 

Спектър Технологии

Технологията, която ще изведе хотелиерската индустрия от пандемията

2020-10-02 0

Технологията, която ще изведе хотелиерската индустрия от пандемията

Освен мерки като социално дистанциране, заведенията трябва да въведат системи за проследяване и локализиране с цел поставяне на безопасността на първо място.

Въздействието на COVID-19 е широкообхватно. Пандемията не само че промени нашето ежедневие, но и значително модифицира начина, по който бизнесът в целия свят оперира. Секторът на хотелиерството е един от тези сегменти, които трябва бързо да се адаптират към "новото нормално", тъй като заведения като кафенета, ресторанти и хотели бяха първите, затворени поради настъпилата извънредна ситуация.

Според статистиката блокирането на хотелиерството само в Обединеното кралство е струвало на икономиката на страната 30 милиарда британски лири, докато в Испания се очаква почти една трета от заведенията да бъдат закрити завинаги. В много страни малкият и средният бизнес в сектора на хотелиерските услуги и ресторантьорството разчиташе на финансова подкрепа от правителствата, за да се задържи на повърхността. В някои случаи предприятията трябваше бързо да приспособяват предлаганите от тях продукти и услуги – например да предоставят храни за консумация навън или да доставят стоки от първа необходимост по домовете. Въпреки това, с намаляване на рестрикциите тези бизнеси са изправени пред друго предизвикателство, стремейки се да се адаптират към постпандемичния начин на работа.

Заведенията трябва да преосмислят основните си процеси в съответствие с препоръките на правителствата и очакванията на клиентите, прилагайки мерки като социално дистанциране, както и системи за проследяване и локализиране в опит да поставят безопасността на първо място. "Именно в тази насока иновативните технологии ще имат съществена роля в подкрепа на сектора на хотелиерството и ресторантьорството при адаптирането му към новата среда. Вече видяхме например всеобхватно внедряване на устройства като камери за скрининг на температурата, както и разработването на множество приложения и дигитални инструменти", коментира Нийл Пател, директор "Маркетинг и бизнес развитие" за Европа в D-Link.

В случай на проследяване и локализиране обосновката е проста. Чрез временно събиране и съхраняване на данни на клиентите, заведенията са в състояние да ги уведомяват дали са били изложени на вируса, в случай че един или повече клиенти са тествани положително за COVID-19. Този процес позволява на хората, които са били в близост в определена дата и час, да бъдат контактнати и по този начин да се предприемат необходимите предпазни мерки.

Ето защо решения като например съвременни инструменти за управление на мрежата са добре приети с цел поддръжка на програми за проследяване, особено след като много от тях вече се използват широко в сектора на хотелиерството. Решения като Nuclias на D-Link дават възможност на собствениците на фирми не само да автоматизират и наблюдават мрежата си, предоставяйки им пълна видимост, но също така им могат да се възползват максимално от функции като адаптивен портал за достъп до публични мрежи и интеграция с трети страни, които могат да осигурят Wi-Fi анализи, установяване на нечие положение и проследяване на маршрут, както и автоматизация на маркетингови активности.

Адаптивният портал за достъп до публични мрежи позволява на компаниите да вграждат опция за проследяване и локализиране чрез логване във Wi-Fi мрежата, събирайки лесно необходимата информация за клиента. Порталът може също така да бъде конфигуриран да съхранява клиентски данни за определен период от време, което позволява на компаниите да са сигурни, че отговарят на правителствените насоки и разпоредбите на GDPR.

В допълнение, продуктите за интегриране на трети страни като Fydelia, Stampede и Purple предлагат софтуерни функции, позволяващи проследяване и локализация. Чрез автоматична проверка на клиента като гост във Wi-Fi мрежата, този тип софтуер позволява на заведенията да събират лична информация, както и да измерват и анализират движението на клиента. По този начин заведенията могат да гарантират спазването на разпоредбите за социално дистанциране, както и лесно да събират информация за клиентите и да осъществяват контакт с тях, ако се наложи. Когато няма налична Wi-Fi мрежа, клиентите могат да използват QR код, който също е интегриран със софтуера на трета страна.

Съществуват редица продукти за управление на мрежата, които могат да поддържат възможности за проследяване и локализиране. Нийл Пател предлага някои основни съображения, които трябва да имате предвид, когато обмисляте кое решение да изберете:

  • Изберете решение, което се предлага с адаптивен портал за достъп, позволяващ автоматично регистриране, където клиентите могат да въвеждат своите данни.
  • Изберете опция, която да поддържа спазването на регулацията за защита на личните данни (GDPR) от страна на вашия бизнес, при което данните ще се съхраняват безопасно и сигурно, за да се избегнат проблеми с поверителността.
  • Съобразете размера на вашия бизнес, когато избирате кое решение за управление на мрежата ще работи най-добре за вас, за да сте сигурни, че ще то посрещне нуждите.
  • Намерете решение, което поддържа централизирано управление, тъй като то ще ви предупреждава за всички проблеми, преди те да станат разрушителни.
  • Помислете за опция, включваща функции за анализ и отчет, за да осигурите прозрачност на вашата мрежа.

"Навсякъде бизнесът се приспособява към реалностите на постпандемичния свят и въпреки че за мнозина бъдещето напред може да изглежда несигурно, съществуват редица иновативни технологии, които са в състояние да поддържат ежедневното функциониране на компаниите. Тези технологии не само помагат за запазване на здравето и безопасността на клиентите и персонала, но играят важна роля за намаление на разпространението на вируса", споделя в заключение Нийл Пател.

за 51%  против 49%  1559 гласували
принтирай блогове добави в любими



Новини


 
 
 

Спектър


 
rss
Посети форума