навсякъде
справочник
нормативни актове
закони кодекси правилници
конституция наредби ДВ
 
 

Спектър Бизнес

AOC и Philips Monitors значително увеличават пазарния си дял

2019-10-01 0

AOC и Philips Monitors значително увеличават пазарния си дял

Според последните данни от анализаторската компания Context пазарът на монитори в европейския регион е нараснал с 3,2% през второто тримесечие на 2019 г. Специалистът при дисплеите AOC и MMD (лицензен партньор на Philips monitors) заедно удвоиха това число и постигнаха 6,7% ръст на продажбите, което им позволи да запазят третата си позиция като пазарен дял в Европа с 14,1%.

MMD и AOC отбелязват и значително увеличение на продажбите по марки: 53,3% за MMD и 64% за AOC. При големите размери екрани (68,6 см - 27” и по-големи), двете марки са на втора позиция с пазарен дял от 14%. AOC и MMD заедно са на водеща позиция в Русия, Бенелюкс, Украйна, Полша, Италия, Чехия и Словакия. MMD самостоятелно е на първа позиция в сегмента 27”+ в Бенелюкс и Украйна.

Общият пазар на монитори продължава да расте, благодарение на прехода към модели с по-висока резолюция (QHD и UHD), ultra-wide, извити и големи монитори, както и на иновативните технологии, които допринасят за повишаване на продуктивността и лекотата на използване. Друг ключов фактор е геймърският сектор, който постоянно нараства. 

"Ние в AOC и MMD (Philips monitors) работим над все повече и повече иновативни качества в много различни области, включително дизайн, качество на изображението, ергономия, грижа за потребителя и околната среда. Тези иновации играят роля за ръста на продажбите и продължаваме да увеличаваме пазарното си присъствие с всяко тримесечие," каза Щефан Зомер, Директор "Маркетинг и бизнес управление" за Европа.

AOC впечатлява с обширно и иновативно портфолио от начално ниво до високия клас геймърски монитори. Освен това, нарастващата гама на AOC от професионални дисплеи за малкия и среден бизнес и публичния сектор е много конкурентна и добре приемана от пазара. 

MMD расте значително, благодарение на уникалните иновативни решения за свързване, като: увеличаване на продуктивността и функционалността с USB-C докинг станция; залени технологии като "най-зеленият монитор в света"; PowerSensor, който засича присъствието на потребителя и намалява консумацията на енергия с до 80%; изскачащата уеб камера, която може да бъде прибрана за повишена сигурност; "хибридният" USB-C и USB-A кабел за свързване на стари и нови устройства към USB-C докинг станцията на монитора; и новата геймърска линия специално за конзолен гейминг - Momentum.

В България общият ръст на продажбите на AOC и MMD е три пъти по-голям. Двете марки комбинирано продължават да държат трета позиция на пазара с пазарен дял от 14,1%.

"През последното тримесечие увеличихме позициите си на пазара с двете марки (AOC и MMD), за да стигнем до третото място, независимо дали сравняваме с предишната година или предишното тримесечие. На конкурентния пазар на монитори в България, това е голямо постижение за нас. Благодарение на иновативните монитори на AOC, пазарният дял на марката също нарасна," сподели Cristian Bucur, Търговски директор на AOC & MMD Bulgaria.

за 42%  против 58%  1910 гласували
принтирай блогове добави в любими



Новини


 
 
 

Спектър


 
rss
Посети форума